NOVINKY

arr3Novinka č.1 - Dámsky parfém : ADRIANA ROSE de YODEYMASviežosť bergamotky a elegancia ruže zvýrazňujú vanilkové pozadie tohto moderného a nadčasového... arr3Novinka č.2 - Dámsky parfém : LÉAU BERLUE de YODEYMAJemné citrusové a kvetinové tóny tohto parfumu evokujú príjemný pocit nehy a... arr3Novinka č.3 - Dámsky parfém : BLACK ELIXIR de YODEYMAIntenzívna vôňa kávy a sladká zmes likéru s vanilkou tvoria tento záhadný a zmyselný... arr3Novinka č.4 - Dámske parfémy ESSENSDámske parfémy ESSENS   Parfémy ESSENS vznikajú predovšetkým s dôrazom na najvyššiu možnú kvalitu....

KONTAKTY

Michelle Sabao
Dunajská 24
811 08, Bratislava 1
tel: 0948 603 500
napíšte nám

ANKETA

Ako sa vám páčia tieto stránky?

Veľmi :) 43% Ide to 21% Nie príliš 17% Vôbec 18%

OBCHODNÉ PODMIENKY


Všeobecné obchodné podmienky -

♥ pred zakúpením tovaru ich treba celé prečítať najlepšie aj s článkom o platbe a doprave, aby ste mali všetky dostupné informácieWink

♥  po zakúpení tovaru, si treba prečítať članok o jeho starostlivosť, aby Vám čo najdlhšie robil radosť:))

♥ Potvrdením obchodných podmienok v objednávke vyjadrujete s nimi súhlas, súhlasíte aj s tým, že ste ich celé prečítali, že ich rešpektujete a zároveň súhlasíte so záväznou platbou za tovar a s jeho prevziatím:))

Ďakujeme za Váš nákup a veríme, že budete s tovarom spokojný♥♥♥WinkLaughing

 

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.MichelleSabao.sk je:

 

Michaela Sabová - Michelle Sabao

Dunajská 24

811 08 Bratislava1

Slovenská republika

IČO : 46 772 936

DIČ : 1084570553


(ďalej len "prevádzkovateľ")

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri kúpe tovaru prostredníctvom elektronického obchodu www.MichelleSabao.sk a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim (ďalej len "kúpna zmluva")

Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje prevádzkovateľa s úmyslom kúpy produktov, ktoré prevádzkovateľ ponúka v internetovom obchode www.MichelleSabao.sk (ďalej len "kupujúci")

„Predávajúcim“ sa rozumie prevádzkovateľ e-shopu www.MichelleSabao.sk (ďalej len „predávajúci“)

"Objednávkou" sa rozumie vyplnenie elektronického formulára, ktorý obsahuje údaje o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru, celkovú sumu, ktorú kupujúci za tovar zaplatí a spôsob zaplatenia prevodom celkovej sumy (+ náklady na prepravu tovaru) na účet predávajúceho.

"Tovarom" sa rozumejú všetky produkty zobrazované na internetovej stránke www.MichelleSabao.sk

Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácii, alebo pri realizácii objednávky.

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu www.MichelleSabao.sk sú návrhom kúpnej zmluvy a sú pre obe zmluvné strany záväzné po 24 hodinách.

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami.

Kupujúci odoslaním objednávky dáva súhlas so spracovaním údajov podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

Ochrana osobných údajov

V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ internetového obchodu www.MichelleSabao.sk sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacou s propagáciou tohto internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.

 

Obchodné podmienky

Predávajúci sa zaväzuje (zodpovedá):

- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok,

ktoré platia v deň odoslania objednávky a v náväznosti na skladovú dostupnosť.

- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

- v prípade, že tovar nebude momentálne dostupný skladom, bude zákazník o tom ihneď informovaný.

- v prípade, skladovej dostupnosti po doplnení daného tovaru bude o tom zákazník ihned informovaný.

- zodpovedá za prípadné vady tovaru vzniknuté napr.výrobou (všetok tovar kontrolujem)

- zodpovedá aj za záručnú dobu, aby tovar nebol po záruke (všetko posielame v záruke:))

 

V každej zásielke bude priložený dodací doklad, faktúra.


Predávajúci nezodpovedá za:

- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

- za poškodenie zásielky zavinené prepravcom.

- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok, o čom je zákazník obratom informovaný.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časti, ak sa produkt už nevyrába, alebo sa prestal dovážať a nie je možné ním doplniť skladové zásoby, alebo je dlhšie nedostupný.

Predávajúci si vyhradzuje právo ponúkať druhy tovaru do vypredania zásob a obmienať ponuku - sortiment a ceny svojho tovaru v internetovom obchode www.MichelleSabao.sk

Predávajúci si vyhradzuje právo nedodať objednaný tovar ak vzniknú pochybnosti o serióznom jednaní  kupujúceho, pričom toto nedodanie oznámi e-mailom do 14 dní od objednania tovaru.

 

Kupujúci sa zaväzuje:

- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov

- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky, a to prevodom vopred alebo v deň doručenia pri preberaní dobierky.

 

V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení je povinný uhradiť nám vzniknutú škodu - naše náklady na doručenie a ak požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.

 

Kupujúci zodpovedá za všetky ujmy, ktoré Predávajúcemu vzniknú tým, že kupujúci nesplnil niektorú zo svojich povinností, že odovzdal Predávajúcemu neplatné, alebo nesprávne informácie o svojej osobe a mieste doručenia zásielky s objednaným tovarom.

 

Dodacie lehoty

Dodávky objednaného tovaru sú podľa dostupnosti produktov realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky spracujeme po24 hodinách, t.j. po uplynutí doby možnosti stornovania objednávky. Pri zadaní spôsobu platby prevodom na účet Vám tovar, ktorý je u nás skladom odošleme,  na nasledujúci pracovný deň po prijatí platby na náš účet, alebo poštou prevodom na účet do 3-7 dní od objednania.

Tovar, ktorý nieje skladom posielame do 7 až 10 dní. V prípade ak bude potrebná trochu dlhšia lehota, napr. kvôli sviatkom, víkendu, či objednávaniu zo zahraničia, či pre momentálnu nedostupnosť, vypredanosť,.. tovaru u dodávateľa, a pod. a bude potrebné trochu predĺžiť jeho dodaciu lehoty, dáme Vám to vedieť emailom.

Vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej doby a to v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné udalosti. O tomto však bude kupujúci okamžite informovaný.

Ceny tovaru

Všetky ceny, ktoré sú uvedené na stránke, sú konečné a platné v čase objednania tovaru. V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

Platby za tovar a poštovné pri posielaní v rámci SR:

Zákazník za tovar zaplatí po objednaní :

prevodom na účet plnú sumu za tovar + náklady na doručenie(poštovné): 2,50 €.  Slovenská pošta - balík na poštu

3,50 EUR Slovenská pošta - balík domov či do práce (treba uviesť telefón)

Akcia balné zdarma!:))

– č. účtu:
mBank: IBAN SK98 8360 5207 0042 0852 7707 

variabilný symbol: číslo objednávky

 

osobný odber, je možný po telef. dohovore, na  poštovej adrese prevádzkovaľa, v obci Šuňava (blízko Štrby), alebo v Bratislave Dunajská 24, poštovné v tomto prípade neúčtujeme.

- tovar si viete vyzdvihnúť po našom dohovore o dni a čase hneď po pripísaní prevodom uhradenej čiastky za tovar na náš účet.

Ak budeme mať voľnejší víkend, radi Vám tovar odovzdáme aj cez náš osobný čas v sobotu či nedeľu ak budete  potrebovať:))

- pri osobnom sa nedá platiť aj v hotovosti.

 

Zrušenie objednávky

Kupujúci má možnosť stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania. (Po 24 hodinovej dobe prevádzkovateľ začne objednávku vybavovať). Zrušenie objednávky nám zašlite na náš e- mail MichelleSabao@gmail.com, obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy do 24hodín. Po tomto čase je objenávka a kúpna zmluva právne právoplatná. Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy po 24 hodinách, pokiaľ si tovar neprevezme a riadne nezváži, že ho chce vrátiť, vtedy stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Po prekročení 24hodín totiž odsúhlasil, že má o tovar stále záujem, že ho riadne vyplatí aj nákladmi na dopravu)  Ak ho neprevezme znáša náklady na jeho zbytočné balné a dopravu, prípadné škody, ktoré sa udiali predávajúcemu Vaším nedodržaním kúpnej zmluvy.

A aby sa predišlo vráteniu tovaru, dobre si premyslite jeho kúpu, prípadne, keď chcete viac špeciálnych informácií o produkte, kľudne nás kontaktujte radi Vám pri výbere pomôžeme:))

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 Zákona, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Vrátenie tovaru po odstúpení od kúpnej zmluvy do 14 pracovných dní

Podľa § 12 zákona102/2014  Z.z. je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy a  tovar zakúpený v našom internetovom obchode vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 pracovných dní od jeho prevzatia.Tovar je potrebné vrátiť na poštovú adresu prevádzkovateľa e-shopu:

Poštová adresa:

Michaela Sabová

Dunajská 24

811 08  Bratislava 1

Dôležité upozornenie!

Tovar je potrebné zaslať v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený, bez  pachovej stopy (telesný pach, parfum, cigaretový dym a pod.). Obal na tovare nesmie byť poškodený a tovar nesmie javiť známky používania. Tovar musí obsahovať všetky cenovky a štítky na pôvodnom mieste a tieto nesmú byť odstránené. Kupujúci tovar zašle v balíku s priloženým originálom dokladu o kúpe. Riziká škody na tovare spôsobené prepravou od kupujúceho k predávajúcemu znáša kupujúci až do prevzatia tovaru predávajúcim. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí kupujúci. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude kupujúcemu vrátená do 15 dní po prevzatí a skontrolovaní vráteného tovaru, a to poštovou poukážkou alebo na účet.

Pri vrátení peňazí poštovou poukážkou bude zo zasielanej sumy odpočítaná čiastka:

-pri sume do 30 €  - poplatok 0,70 € - poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou

- pri sume nad 30 € - poplatok 1 € - poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou

manipulačný poplatok 5 €

Formulár na vrátenie tovaru – na vyžiadanie mailom.

Záručné podmienky a záručná doba

Internetový e-shop www.MichelleSabao.sk poskytuje záruku na celý svoj sortiment zákonom stanovenú záručnú lehotu 24 mesiacov, pričom záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom.

Vada tovaru a nároky vyplývajúce z vady tovaru musia byť uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie. Faktúra, ktorá je kupujúcemu doručená s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.

Reklamačný poriadok

Kontrola tovaru pri prevzatí

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať a spísať s doručovateľom protokol o chybách.

Reklamovať tovar je možné iba v prípade:

  • ak sa jedná o chybu tovaru neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný.

Kupujúci má právo na výmenu alebo právo od zmluvy odstúpiť.

Pri reklamácii zakúpeného tovaru je nutné:

  1. aby kupujúci zaslal alebo predložil reklamovaný tovar v originálnom obale bez porušenej pečate, spolu so všetkými dokladmi, ktoré mu boli vydané v rámci vybavenia objednávky - kópiu predajného dokladu ( faktúry ) a kópiu dokladu o zaplatení
  2. k reklamácii je potrebné pripojiť aj popis charakteru chyby

Poštová adresa v prípade reklamácie:

Michaela Sabová

Štrbská 389/7

059 39 Šuňava

okres Poprad

 

Dôležité upozornenie:

Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať:

- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva,

- doklad o kúpe - faktúru,

- popis závady

- kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail.

 

Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou , zvieraťom alebo iného nesprávneho zásahu, živelnými pohromami, resp. inými vonkajšími vplyvmi.

Reklamovať nieje možné tiež

  • predčasné nadmerné opotrebovanie materiálu výrobku, vrchného materiálu, vnútorného materiálu: napr.stielok a podšívok, švov, zipsov, upínacieho mechanizmu, môže byť tiež spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo preťažovaním  nosnosti výrobku.
  • Sýte a tmavé odtiene brúsených usní môžu čiastočne púšťať farbu.
    Obzvlášť Vás upozorňujeme na to, že pri premočení môže usňový materiál čiastočne púšťať farbu. Toto poškodenie nemôže byť dôvodom na reklamáciu. Ide o základnú údržbu materiálu, ktorú vykonáva majiteľ.

Nezabudnite prosím, že záručná doba a životnosť kabelky sú rôzne pojmy. Životnosť kabelky je daná spôsobom a intenzitou jej používania a nemusí byť vždy rovnaká ako záručná doba. Pri intenzívnom používaní môže byť životnosť kabelky kratšia ako poskytovaná záruka. Lehota na uplatnenie reklamácie - teda záručná doba je 24 mesiacov.


Pri zaslaní reklamovaného tovaru dobierkou predajcovi, nebude táto zásielka prijatá.

Náklady na prepravu do 14 dní vráteného či neskôr reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.

Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Predávajúci vydá kupujúcemu protokol o reklamácii, v ktorom uvedie dátum a spôsob vybavenia reklamácie, vrátane písomného odôvodnenia zamietnutej reklamácie

 

V prípade oprávnenej reklamácie kupujúcemu vzniká nárok na vrátenie peňazí.

 

Po uznaní reklamácie a vzniku nároku na vrátenie peňazí, kupujúcemu bude suma za tovar vrátená poštovou poukážkou.

Zo zasielanej sumy bude  odpočítaná čiastka:

-pri sume do 30 € - poplatok 0,70 € - poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou

- pri sume nad 30 € - poplatok 1 € - poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

V prípade vrátenia peňazí bankovým prevodom, či poukážkou si odrátame náklady na prepravu tovaru.

Peniaze, za vrátený tovar, ktorému uznáme podľa našich obchodných pravidiel reklamáciu, vraciame len poštovou poukážkou či bankovým prevodom! Dobierky neprijímame!

Keď chcete niečo vrátiť, reklamovať vždy nám napíšte predom email, aby sme boli o tom informovaný, poprípade Vám pomohli, poskytli informácie a predišli tak ťažkostiam a chybám pri reklamácií, či vrátení tovaru!:)) Aby boli obe strany čo najspokojnejšie a všetko dopadlo pri dodržaní obch. podmienok k našej obojstrannej spokojnosti:)) Radi Vám poradíme, pomôžeme, ak budete potrebovať. Stačí nás kontaktovať emailom či telefonicky.

Formulár na reklamáciu tovaru treba k reklamovanému tovaru priložiť - je na vyžiadanie mailom na adresu michellesabao@gmail.com.

 

Povinnosť zverejniť kontaky SOI A UVZ vyplýva zo zákona č. 22/2004 o elektronickom obchode, ktorý prevádzkovateľom internetového obchodu nariaďuje

V zmysle zákona č. 128/2000 Z. z. o štátnej kontrole v znení platných noviel, všeobecným orgánom dozoru v ochrane spotrebiteľa na vnútornom trhu je Slovenská obchodná inšpekcia

Inšpektorát SOI, so sídlom v Bratislave, pre Bratislavský kraj, Prievozká 32, P.O. Box5, 820 07, Bratislava 27

Úrad verejného zdravotníctva SR Trnavská cesta 52, 826 45 Bratislava

 

V novembri 2015 prebehla novelizácia zákona o ochrane spotrebiteľa.
Bol prijatý nový zákon 391/2015 O alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

 

Z novelizácie vyplynula aj nová povinnosť pre prevádzkovateľov eshopov  - zverejňovať na webe aj odkaz na možnosť alternatívneho online riešenia sporu medzi nimi a ich zákazníkom.

Spotrebiteľ má možnosť riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov a takisto..

odkaz na platformu RSOhttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

riešenie sporov online
Prostredníctvom nej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

  • Zákazník môže podať podnet / sťažnosť, a to buď online cez formulár na webstránke EÚ (tzv. RSO platforma) alebo priamo slovenskej inštitúcii, ktorá bude spor riešiť (tzv. subjekt alternatívneho riešenia sporu).
  • Podnet bude riešiť nezávislý subjekt (SOI alebo oprávnená súkromná firma).
  • Pred tým, než zákazník podá podnet, musí sa najprv pokúsiť vyriešiť problém s predávajúcim (zákazník musí najprv poslať žiadosť o vyriešenie sporu).
  • Sťažnosť by mala byť vyriešená subjektom do 90 dní (ale nemusí).
  • Cieľom je predísť súdnemu sporu a vyriešiť problém k spokojnosti spotrebiteľa i obchodníka.
  • Výsledkom riešenia má byť kompromisná dohoda medzi zákazníkom a obchodníkom.
  • Riešenie sťažnosti je bezplatné, pre obchodníka z toho nevyplývajú žiadne priame náklady a pre spotrebiteľa maximálne do výšky 5 EUR.
  • Alternatívne riešenie sporov sa týka len spotrebiteľských zmlúv medzi obchodníkom a spotrebiteľom (teda nie sporov medzi dvoma podnikateľmi).
  • Týka sa len nákupov online.
  • Týka sa len spotrebiteľov – teda fyzických osôb (nie nakupujúcich podnikateľov). Prečítajte si, kto je podľa zákona spotrebiteľ.
  • Týka sa len sporov, kde hodnota prevyšuje 20 EUR.
  • Ak s navrhnutou dohodou na vyriešenie sťažnosti nebude súhlasiť, prakticky nič sa nestane.
  • Pri riešení sporu musí eshop spolupracovať, inak dostane pokutu

 

 

 

     

 

Uložiť

UložiťX

Uložiť

Uložiť

Uložiť

OGVjN2V